Tsh 2,5 kadar çıkabiliyor gebelikte ama 3 te çok yüksek değil.gebe olmadığınız takdirde 4,2 üzeri yüksek sayılıyor. Yine de bi dahiliyeye gitmenizde fayda var eutrox başlayabilir.
Eğer gebeliğin ilk üç ayı içerisindeyseniz bir tık yükselmesi normal bebek sizin tiroidlerinizi kullanıyor fakat daha sonra kendisi üretmeye başlıyor ve düşüyor tsh tekrar.