2020 yılında oğlumu 38+4 de kendi sancımla normal doğurdum hemde 3 saatte kolay bi doğum olmuştu şuan 39 haftalık 2.oğluma hamileyim ama bunda daha bi doğum belirtisi yok umarım bunuda kendi sancımla kolaylıkla doğururum diye dua ediyorum her günüm korku içinde geçiyor ya suni sancı verirlerse ya mecburi sezaryen olursa diye diye yedim kendimi 😏