Mutluannelik Kizlar cuma gunu sezeryan oldum cuma gününden beri başımın ağrısı kesilmiyor ne yapsam fayda etmiyor ağrı kesici , su ,kahve iciyorum ama banamısın demiyor başına gelen var mi ?
Sizdenbirii1 Mutluannelik eğer anesteziyi o gün içerisinde atmadıysanız çok baş ağrısı yapar oda değilse büyük ihtimalle havalardandır
s-arl Brn tam 10 gün çocugumu alamadım ilk 2 gün sorun yokru sonrası baş ve omuz agrısı asla gitmedi yattıgımda sadece geçiyordu