Merhaba ilk gebeliğimde suyum sınırın üstündeydi ilk zamanlar dikkat etmiyordum ve gebelik şekerim çıktı şekerli ve hamur tüketmedim dikkat ettim buna meyvelerde dahil kontrole gittiğim zaman suyum çok fazla ve sancılarım çıkmıştı 34 +3 de erken doğumum oldu