Hanımlar ben Haziran ayınin 12 sinde beta verdim 8.300 çıktı parça düştü diye gittim betayı doktor görünce sanırım düşük yapıyorsun haftaya tekrar gel bu sifirlanacak mi bakalım dedi bende ayın 18 sinde gittim betam 0.338 olmuştu yani tamamen sıfırlandı. Dün test yaptım iki çizgi çıktı ve aradan sadece 13 gün geçmesine rağmen bugün betam bindi bu kadar kısa sürede normal mi betanin yükselmesi ?