aycacesur Anneoldum2 ben de 33+2’deyim nst de düzenli sancım çıkıyor ama bazen ben de anlayamıyorum karnımın üst kısmı sıkışıyormuş gibi hissediyorum sadece
Ahsenmira Anneoldum2 genelde ilk zamanlar sancıdan çok kasılma oluyor sanki bebek top gibi karnının sağ veya sol kasığa yakın kısmında birikiyor gibi aslında bebek değilmiş tabi rahim kasılıyormuş
mrvsrcn Anneoldum2 yalancı sancı adet sancısı gibi oluyor ve düzensiz oluyor bazen tek seferlik bir ağrı giriyor zaten doğum sancısını yalancı sancıdan ayırırsın bende hep diyordum nasıl anlayacağım diye ama anlaşılıyor merak etme 😀😀
Glsm_94 Duzensız kasıklarda yada belde oluyor benım genelde kasıklarımda adet sancısı gıbı oluyordu sancı gelınce saate bakın sonrakı ne zamn gelıcek dogum sancısını zaten her turlu anlıyorsunuz
hemsireblog1 Glsm_94 bugüne kadar sadece karnımda top gibi bir yerde toplanıyordu. Dün bir kere adet olacak gibi bir ağrı girdi çok şiddetli sonra yavaşlayarak azaldı. Bugün sabahtan beri adet olacak gibi ağrım var. 15 20 dk arayla gelip gidiyor . Acile gitmem gerekir mi
Bsra_crk Kızlar ilk gebeliğim çok korkuyorum. 35 haftalığım regl ağrım gibi ağrım oluyor bazen de belim ağırıyo ayaklarımda ödem başladı şişiyor üstüne basamıyorum bazen napcm bilmiyorum göbek deliğimin etrafı ağırıyo gibi oluyo