Clearblue dijital test yaptım dün ve 1-2 haftalık gebelik var yanıyordu ama akşamına aynı markanın normal olan testini yaptım ve negatif sonuç verdi bugün başka bir test yaptım oda negatif sonuç verdi
Sizce hangi teste güvenmediğim veya güven vermemelimiyim
Yurt dışında yaşıyorum ve kan testi yapmıyorlar direk kadın doktoruna randevu alıyorsun ve onlarda test yapıyor sizce ne yapmalıyım bekleyip 1hagta sonra tekrar mı yapmalıyım siz e kızlar fikirlerinize ihtiyacım var