Gizmmis ya doktor bana gecikme şüphesiyle gittiğimde rahim duvarı kalınlığında 11 mm iken 15 mm’ye yükseldiğini ya regl olacağımı ya da gebeliğe dönüşebileceğini söyledi regl olmazsan 1 hafta sonra tekrar beta ver dedi ama ben hiç böyle olmadım yani şuan kanamam var ama aşırı koyu kahverengi ve öyle yoğun kanama şeklinde değil. Sökmeye çalışıp sökemiyor desem bir iki gün öyle olur sonra normale dönerdi. Nerden baksan 6 güne yaklaştı hala öyle koyu kahverengi geliyor ağrı sıfır. Ben regl döneminde hüngür hüngür ağrıdan ağlayan bir insanım normalde. Çok karışığım