Mayacm Betty_ benm ilk bebegim hep soldaydi kese icinde durusu ilk tekmesi hep soldan oldu ve oglum oldu. Smdi nasipse ikinci olucak buda hep sag tarafmda ultrason goruntusu vs doktor kiz dedi . Ramzi teorisi war arastirin derim allah herkesin gonlune gore saglikli wersin hic farketmiuoda insan merak ediyo iste 🥰
Happybebiss Betty_ bilmiyorum ki bende anlamıyorum hiç Allah gönlünden geçeni versin sağlıkla gelsin inşallah
gorkemakdmr [https://mutluresim.com/images/2025/07/03/XgBmBH.jpeg] 12+4 haftalığız sol taraftımda kız hissediyorum rice etsem banada tahminde bulunurmusunuz
HaticeArCi benimkine de bakar mısınız hanımlar 12 hafta. Bebiş yüz aşağı gibi ve arkası dönük gibi. Bi garip poz yakalamış doktor. 🤭 Ekranda daha netdi herşey
denizzderya Merhaba Hanımlar Bugün farklı bir doktora gittim doktorum 14 hafta 3 günlük hamile olduğumu ve kız bebek tahmininde bulundu. Sizlerde tahminde bulunabilir misiniz rica etsem🙏💕