Biliyorsunuz aylardır burda hep sohbet ediyoruz, bende güzel haberi pazartesi günü aldım, 3 hafta iken bir kaç belirtiyle test yaptım, 2 gün testler ile takip ettim, hep pozitifleri gördüm ama artık testlere o kadar güvenmiyorum ki, içimde hep bir acaba yine testler mi yanıltıyor hissi vardı ve p.tesi günü kan verdim betam 157 çıktı daha çok küçüktü, hiç bir şey belli değildi, bugün 3 hafta 5 günlüğüz ki betam 397 yükselmiş rahim çok güzel kalınlaşmış ve kese oluşmaya başladığı haberini aldık, öyle değişik ki, bunu neden yazmak istedim 6 aydır bebek istiyoruz ama bir türlü olmuyordu, kafaya takmaktan mı, yoksa çok stres yapmaktan mı bilmiyorum ama artık salmıştım, ve bu ay neredeyse değerlendiremedik gibi bir şey, ama Allah’ın mucizesi tutunmuş😍
Anne olmak isteyen arkadaşlarım hiç stres yapmayın, vücut ne kadar rahat olursa şans o kadar çok artıyormuş bende bunu bizzat kendim yaşadım, Allah’ım isteyen herkese nasip etsin hepiniz için dua ediyorum, sizlerde bize dua edin lütfen🙏🏻