Serayyyy ben alışverişi tamam ladım 🤣 23+4 günlüğüm. Zıbın 15 tane aldım 2 tane hastane çıkışı 3 tane tulum 8 tane alt 4 tanesi ayaklı 4 tanesi ayaksız üst aldım müslimin ağız mendili ve müslin battaniye aldım 10 tane çorap aldım puset örtüsü aldım nevresim takımı aldım kendime pijama takımı aldım lohusa takımı aldım emzirme sütyeni aldım iç çamaşırı aldım terlik ve tacımı aldım :) takı yastığı yaptırdım isimli tulum yaptırdım kapı süsü yaptırdım 😄 küvöz örtüsü ve cibinlikleri aldım hersey tamam bende birtek hediyelikler ve çikolatam kaldı 😂