Hanımlar mide şişkinliğim çok oluyor. Karnım kadar midem de şiş ve ikisi birleşmiş sanki 7-8 aylık gebeymişim gibi önden gidiyor. Midemin bu kadar şiş görünmesi normal mi? Öncesinde böyle değildi ama 4 haftadır falan bu şekilde nefes alırken bile bunalıyorum. Sizinde bu şekilde mi?