Ruruu Kizlar 16+3 haftalik hamileyim 3-5 gundur bildiginiz su gibi akinti geliyor kokusu rengi yok sadece bazen afedersiniz icinde kremsi bir akinti da oluyor. Bugun acile gittim ultrasonla kontrol etti doktor ve idrar tahlili verdi. Lökosit +1 ve bakteri ESER yaziyor ikisi de kirmizi isaretli. Tahlil sonucu ciktiginda doktor nobetten dolayi gitmisti farkli bir doktor vardi ve bana direk tahlillerin temiz dedi. Ama su gibi akintim var acaba bebegin suyu olabilir mi dedim benden once muayene ettiler mi seni dedi evet ultrasonla baktilar hersey normal dediler dedim. Bana donaxyl vajinal fitil yazdi. Hic icime sinmedi bebegin suyu mu degil mi diye ogrenmek icin bir test yapiliyormus sanirim ismi nedir yarin tekrar gidecegim lutfen yardimci olun
tahamommy Ruruu canım aynısı bende de var 23. Haftadan beri baya ıslanıyor kremsi bir akıntı da geliyor hem hamilelikten hemde havaların sıcaklığından bence kontrole gittiğimde suyum falan iyi çıkmıştı
Asteriaa Ruruu biliyormusun bende bugün uyurken birden camasirim islamicak derece sıvı Geldi hemen acile gittik alttan muayene etti kan tahlili yaptılar ve ultrsonla baktı korkucak bişey yok akıntı gelmiş amniyom sıvısı gelmez rahat ol dedi . Fitil verdi banada birde üromisin verdi bence yinede 6.aya kadar çok aktif hareket etmemekte fayda vardır çay bardağı kadar sıvı olur dedi doktor bebeğin kesesinde çok aktif hareket etmek olumsuz etkileyebilir istrahat etmekte fayda var birde yatarken bacaklar biraz yüksekte olmaliymis
Tuba06_06 Bende aynı haftadayim aynı sorun geçen hafta bendede vardı ama azaldı araştırdım biraz gebelikte akıntının artması normalmiş
Ruruu Tuba06_06 evet normal diye biliyorum bende ama cok pimpirikliyim cok kafaya takiyorum doktor alttan muayene etseydi icim rahatlayacakti da iste 😞 bahsettigim testin ismini biliyor muusnuz
Ruruu tahamommy cok sukur bana da bir sıkıntı yok dedi ama insan suphe etmeden duramiyor alttan muayene etseydi icim rahatlayacakti ama etmedi 😞 testin ismini bilmedigim icin direkt o sirada isteyemedim de
tahamommy Ruruu alttan muayenesine gerek yok canım zaten ultrasonda herşeyi görüyorlar, ben nioli yağı kullanıyorum hem enfeksiyona karşı hemde belki akıntı çok olmaz diye faydasını görüyorum açıkcası düzenli kullanmadım tabi bazen çok ıslanıyor bazen de hiç bişey olmuyor 🫠
tahamommy Ruruu 2-3 günde bir gece yatmadan iç çamaşırıma bi kaç damla damlatıyorum canım, test değilde turnosal kağıdı mı ne diyolar burdan duymuştum bende eczaneden yada medikalde satılıyormuş hastaneye gitmene gerek yok
Ruruu Asteriaa riskli gebelik gecirdigim icin bugune kadar wc banyo disinda kalkmadim ben zaten. Beni de alttan muayene etselerdi icim rahatlayacakti da iste :(
Asteriaa Ruruu neden alttan muayene etmediler onu çözemedim zaten riskli gebelik atlatmissiniz tekrar yaşanmaz umarım ama başka doktora da görünün bence 😔
Biannelik Alttan muayeneye gerek yok ,ultrasonda suyun yeterli mi değil mi anlaşılıyor ,akıntı arada öyle oluyor zaten, hiç korkma … şekerin felan yoksa karpuz çok iyi geliyor .Bbebeğimin suyu azaldığı zamanlarda yerdim .yükseltirdi