MelikeBulut kızımı orada doğurdum ama benim sorunlu geçti doğumum kızımın omuzları iriydi diye doğum kanalına inmedi açıklığım 10 cm olmasına rağmen ebelerde bunu saatlerce farketmedi ve 23 saat suni sancı çektim olmayınca sezeryana aldılar ebelerini beğenmedim yani