Melevcen52 Arkadaşlar 6.haftamdayım benim gibi mide bulantısı sorunu yaşamayanlar varmı insanların midesi bulanıp yemeden içmeden kesiliyor benim tam tersi iştahım açılıyor?
Dilaraa55 Melevcen52 Ilk hamileliğimdede benimde hiç bulanmadı ikinciye hamileyim şuan ilk 3 ay komple bulantiyla gecti🥲🥲
mardine474 Melevcen52 herkes mide bulantısı diye ısyan ederken Tövbe de kız😅 Ilk gebeliğimde 5 aya kadar kustum hiçbir şey yemedim içmedim ama bu ikincisinde çok şükür rabbim bana acıdı evde bir çocukla ben ne yapardım🤣
Visneli1so-s Melevcen52 benim bulantım da 6 .hafta itibariyle başladı ilk 3 ay 5 kilo verdim cinsiyetimiz kız kızlarda çok bulantı olur diyorlar 7. Aydan sesleniyorum şükret bacım yeni yeni iştahım açıldı hala kusmalar devam ediyor
aysebilge Daha erken ama herkeste bu kadar erken başlamaz. Belki de hiç bulanmaz.Benim ilk gebeliğim de bulantı çok az oldu 1 yada 2 hafta kadar.Bu gençliğimde çok fena 5 6 da başladı hala devam 14 haftaligim.Ins bulanmayan tarafta olursunuz çünkü çok zor oluyor
hayirlisi06 mardine474 iki çocuğum var zor durumdayım mide bulantısı acı tat nolur okuyan herkes bana dua etsin geçsin bu sıkıntılar çocuklarımla ilgilenmez hale geldim
Nealakayahu Melevcen52 kız sus deme öyle inşlh da olmaz bende 6 haftadan sonra başladı 13 haftalık oldum hala devam ediyor
Engusa Herkesin süreci farklı ben de 12. Haftadayım regl olmamam dışında hiç bi belirti, bulantı veya sıkıntı yaşamadım. Tüm gebelerde problemler olacakmış gibi bi algı yaratıyor çevredeki insanlar malesef can sıkıcı.
Mervecelik190518 Gebelik geçirdim üçündede bulantı mide yanması aşerme VS hiçbişey yaşamadım vücüt ve bünyem böyle hem kızım her oğlum var buarada
Elsanur Melevcen52 sus susss ilk hamileliğimde hiçbir şey bilmedim herkes göz değirdi. Şuan 2. Ölüyorum mide bulantısından
mardine474 hayirlisi06 rabbım sıze kolaylıklar İhsan eylesın. Cok ıyı bilirim İnsan kafasını kaldıramıyorum. Allahu tealanın el rakip ısmını okuyun gunde 100 defa hamılelıgı kolaylaştırıyor