Betulpehlivan Bursada oturanlar sizde doruktan randevu alırken zorlanıyormusunz cok geçe veriyolar radenvuyu🤦♀️ Yıldırım dorukta cekirge dorukta
Burcuuuus Ben doruk hastanesi suhendan hanima gidiyorum canim randevuyu gittikten sonra doktorunun asistani ile ayarlayabiliyorsun ben ilk randevumda sadece hastaneyi aramistim sonra asistani ile hallettim
seymash Burcuuuus aynen ben de sühendan hanıma gidiyorum. Muayeneden çıkarken bir sonraki randevuyu veriyorlar zaten. Yalnız doktor baya yoğun oluyor ve bekleme süresi uzun ama ben doktordan memnunum :)
Burcuuuus seymash bende cok memnunum doktorumdan yani tam aradigim gibi biri insallah boyle devam ederiz daha 14 haftaligiz ama suana kadar ilgisi alakasi cok iyiydi
Betulpehlivan seymash bende gizem yıldırıma aldım randevu yeni görüyorum yazdıklarınızı insallah iyidir gizem hanımda🙏