Kızlar ben ilk haftalar çok ağrı çektim ama artık daha iyiyim adet ağrısı gibi ağrilarim filan azaldı rahat hissediyorum kendimi. Bu bebegin gelişiminin zayifladigiyla alakalı bir durum değildir dimi ? Iyice paranoyak oldum😔 Böyle birsey yaşayan varmi