Hllylkc tabi çok haklısınız kesinlikle öyle , o kadın öyle söylediği için bende o şekilde ilettim . Beni buharada tek rahatsız eden şey sizde sağlıkçıymışsınız bilirsiniz bende fizyoterapistim. Çatı muayenesine diretmeleri oldu . Rutinde çatı muayenesi denen bir uygulama yoktur aslında doğum başlamadan anlaşılmaz bebek çatıya uygun mu kordu kısa mı bunlar önemlidir erkenden yapılan o muayene çok gereksiz sırf onun için sezaryene alınıp daha sonra ssvd ile doğum yapan arkadaşlarım oldu. Fatma aydına muayene oldum oda çatı muayenesi dedi , doğum başlayınca direkt gitmeyi düşünüyorum bakalım nasıl gelişecek