Arkadaşlar bugün 13+2 olduk 12. Haftada adet kanaması gibi kanamam oldu 3 gün sürdü yatışım yapıldı sonra taburcu oldum evde devam ettim iğne ve progestana birkaç gündür kahverengi akıntım var bugün hiç olmadı ama kese etrafında kanama görülmedi bebek iyi dedi doktor bu kanamanın nerden geldiğini hiçbir doktor çözemedi başına gelen var mı moralim çok bozuk