TurkEl canım benimde devlette yaptirdiğim ayrıntılı ultrason da cıktı kist diyolar beyin odacıklarının genişlemesi olarak bizde 8.5mm cıktı sınırın 10mm olduğunu söyledi doktor. Ama benim ayrıntılı ultrasonu çeken doktor cok hızlı çekti, sonrasında kendi doktorum baktı göremedi. Tekrar özelde ayrıntılı çektirdim 5. 5 mm cıktı kayda değer değil dedi. 28zıncı haftaya kadar oluyormuş bebeklerde sonradan kayboluyormuş. Gittiğim 3 doktorda öyle söyledi birde bebeğin o anki pozisyonu cok etkiliyormş. Sen canını sıkma, bebeğinide üzme kaybolucakdır ilerleyen haftalarda