minikmucizem356_ çookkkk teşekkür ederim 🙏🏻🥰❤️hangi takviye kullanıyorsun dedi doktorum,elenetal1 dedim çok iyi gayet güzel dedi.Sizde kullanın içinde bütün vitaminler var 🥰Normalde folikasit şart ilk 3 ay biliyorsunuz ekstra vitaminde iyi oluyor 🌸onun haricinde kan tahlili yaptırıcam yarın sağlıkocağında, doktorum haftaiçi tekrardan gel tahliline göre eksiklerin ne ona göre ilerleriz dedi 🥰