Yesimmmmi 21 haftalığım bebiş cok vuruyor aşağıyı ve acıyorda sanki idrarımı kacırcam bir an oyle hissiyata kapılıyom Sizde dırumlar nasıl😁
Ervaa2534 Canım benimde öyleydi ama benim alt tarafa ağrıda vuruyordu bugün detaylıya girdim bebeğin başı aşağdaymış
Ervaa2534 Yesimmmmi rahim ağzı uzunluğu iyi dedi şimdilik bi sıkıntı yok ama ağrın hiç olmadımı fark etmedinmi diye sordu bebeğin burun kemiğini ölçemedi aşağda olduğu için ama belki şuan pozisyondadır haftaya tekrar gel dedi bakalım haftaya tam belli olur