prensannesiii_ Doğumum nasip olursa Ekim sonu Kasım başı gibi olacak. Yenidoğan için ne almalıyım.Tulum mu,takım mı;zıbınları uzun kol mu ,kısa kol mu ve kaçar tane. Deneyimi olanlar yazabilir mi
buse2507 prensannesiii_ çevremde duyduğum kadarıyla tulum giy çıkar zor oluyor alt değiştirirken ben takım alacağım o yüzden
papatyakokulugece prensannesiii_ aralıkta doğan kızım 9 takımla çıktı yenıdoganı tulum çok alma kullanışsız oluyor
dilaradoyan buse2507 aa bende tam tersi tulum yenidoğanda çok rahat ediyorum. Alttan çıtlı oluyorlar zaten hiçbi şey çıkarmadan hemencecik değişiyor altı. Asıl takım olunca altını çıkarmak gerekiyor bu sefer giydirirken hem zaman kaybı oluyo hem çocuk ağlayıp tekmeledikçe düşüyor poposundan. Tulum derli toplu oluyor bir yeri açılmıyor. Ben en çok tulum kullandım
SemaNurSoy97 Haftadan sonra bakmak lazım aslında ama genelde mevsimlik uzun kollu kıyafetler tercih edilir diye düşünüyorum. küçük oğlum ekim doğumlu ona uzun kollu tulumlar almıştım hep aldığınız kıyafetleri de 3-6 ay almanızı tavsiye ederim çünkü bazen çocuk kilolu doğuyor veya çabucak kilo alıyor veya uzuyor bunları göz önüne almak lazım 0-3 ay kıyafetleri abartmamak lazım
prensannesiii_ SemaNurSoy97 0-3 ay 4 alt üst 4 tulum alsam diğerlerini 3-6 alsam olur mu yoksa arttırmalı mıyım