4207smyy_-_ Merve8155 diğer gogsumdede var aynı buyuklukteler o yüzden süt kanalı veya süt bezesidir ya diye düşünüyorum ağrısı geçti bı defa daha olmuştu bana geçince umursamadim artık
Heyecanlianne-1 Merve8155 hem öyle gibiydi hemde göğüs ucundan göğüs bitimine kadar sertlik şeklinde şişlik vardı
Zeyneppp13579 Göğüs ucundaki o beze bende de vardı geçen hfta doktora gittim süt kanalları genişlemiş, gebelikte normal dedi
Merve8155 Zeyneppp13579 tesekkur ederim saolun ama sag gogsumden ozellimle seffafta sigvi akiyor bi islaklik hissediyorum.ama cogunlukla sari kolostrumda geliyor 24+5 oldum
Merve8155 Heyecanlianne-1 boyle sag gogsumden seffaf sivi akiyor.islaklik hissediyorum hep sizdede oluyor muydu.sut kanalim cok aktif mi calisiyor bu ayda bu kadar gelmesi normal mi anlamadim 24+5 oldum
Heyecanlianne-1 Merve8155 haftamız sizinle yakın. Aynı şey bende de var. Gogsumu sıkmadan da kendiliğinde aktığı oluyor. Doktora söyledim gösterdim sorun yok. Hamile bayan memesi memeniz dedi. Ultrason da da birşey çıkmadı şükür ki. Umarım sizi kide oykedir. Benziyor durumumuz
Merve8155 Heyecanlianne-1 tesekkur ederim.bende 30 temmuzda gidicem insallah .kadin dogum doktoruna mi gostericez gogsumuzu
Sarees minikmucizemm__ bende de oluyor , meme usg si çekildikten 1 hafta sonra falan bi baltım meme ucum şişmiş bi şişiyor bi iniyor hatta .. usg temiz çıkmıştı , Allah korusun kötü bişey olsa inmez herhalde diye düşündüm
Eslemxz Cvplarınız için tesekkur ederim.Ben genelcerraha gittim ve selülit oluşmuş dedi emin olmamakla birilikte.31 temmuzada ultrason icin gün verdiler 31 temmuzu bekliyorum insallah kötü bişey değildir
Merve8155 Eslemxz gogustede selulit var miymis😑 bende hala tam gecmedi 30 unda doktora gidicem sorcam
Merve8155 4207smyy_-_ benimde bi dagiliyo geri ayni oluyo sanki .sut disari cikamadigi icin damar beze seklinde mi oldu acaba bilemedim doktora gidince sorcam
4207smyy_-_ Merve8155 aynen bı sor bakalım bende iyice endiselenip geçen pazartesi ultrason randevusu almıştım sonra baktım geçti iptal ettim randevuyu
Merve8155 4207smyy_-_ bende cok korkup hemen genel cerrahiye randevu almistim ama sut kanallari gelisirken boyle olusabiliyormus.zaten evhamliyim.bebegide strese sokmak istemedim o sekilde dusundum yani.biraz daha bekleyim
Eslemxz Merve8155 oluyormuş hamilelikten dolayı büyüdüğü için gögüsler. Persembe giricem bakalim ultrasona insallah iyi haberler alirim hamileliği zehir etmeseydi bari bana
Merve8155 Eslemxz insallah guzel sonuc alirsin bende kendime zehir etmemek icin dusunmemeye calisiyorum ama bi yandanda cok panik oluyorum bende yarin gidicem kadin doguma ama bakalim ne der