eylulannesii yani Suriye gibi güvensiz bir ülke olur gidemezsiniz bunu anlarım. Ama dünyanın ucu dediğinize göre başka bir yer. Niye gitmiyorsunuz? Yurtdışında onlarca arkadaşım var, ufacık çocuğuyla Hindistan’da olan dahi var.
Eşin yanında olamama durumunu bende yaşadım, ne kadar kötü bir his biliyorum. Hamileyken kanamam gelmişti, tek başıma titreyerek ağlayarak hastaneye gittim. En sonunda kendi kariyerimi uzun bir süre bırakma/dondurma kararı aldım. Demem o ki beraber olmak bazen büyük fedakarlık gerektirir.