Bbydust Ben de üşüyen biri değilim gebeliğin ilk zamanları normalden çok üşürdüm ve Allahın izniyle erkek dendi bana da inşallah
reyhan03K miniminibebek ayy bı bende tutmadı bu üşüme 5 ay aşırı derece üşüdüm hamile kaldığım günden beri ayaklarım asla isinmadi vücudum öyle polar kapşonlu Hırka ile oturdum herkes bana bakıyordu hava sıcakken bile ama doktor yüzde 90 kız dedi 😃😃