Sevda6767 bende mide bulantm gecsin diye dualar ederdm hafifledimi ya niye hafifledi smdi bu diye paniklerdm 😂 bunlarin hepsi normal seyler demekki 😊😊 9 subata cok bisy yok az kalmis agrin olmadi surece panikleme hatta agrin olursa bile panikleme bazen buyudukleri icinde agri oluyo sakin kalmaya cals emin ol sakin oldugnda hemen geciyo yada daha buyuk bisy olmuyo benm o haftalarda hamile oldumu kmse blmiyordu o yuzeen birine soramiyodmda baya zorlanmistm smdi amannnnn moduna bagladm dikkat ediyorum Allaha emanet diyorim arada knsyrm o kadar 😂