Zehraeminesimay allah hayırlı güzel kolay doğum nasip etsin 🙏🏻 tarif ettiğiniz şey doğum sancılarının başlangıcı aslımda ama bir kaç gün sürmesi aslında iyi bişey yani ağrı sancı yavaştan gelip yayılınca açılma aşama aşama olunca doğum daha kolay oluyor ama hiç bişey yokken aniden sancı bastırmasıyla aniden açılmanın olması ya da suni sancı ile aniden doğum başlatılması çok daha zor oluyor ben kendim hiç doğum yapmadım ama çalıştığım yerde gözlemlediğim kadarıyla böyleydi. Doğumhaneye evde 4-5 gün sancı çekip gelen kadınlar 5 dk da doğurup çıkıyordu ama sancısı aniden gelen ya da suni sancı alanlar hep son dk beni sezeryana alın diyordu zor doğuruyordu 🥲