Arkadaşlar merhaba henüz yeni gebe olduğumu ve ultrasonla bakıldığında kese olustuğu görüldü. 4-5 haftalık hamileyim. Size sorum bu süreçten sonra ne yapmam gerektiği? Ben tekrar doktora ne zaman gitmeliyim nasıl bir yol izlemeliyim?
İlk gebeliğim hiç bi fikrim yok ve süpriz oldu.