Guneselif0 G_h1 ben 5+6 da öğrenmiştim hamile olduğumu 18.000 beta ile 7 haftalıkken 32.000 di çok olduğunu düşünmüyorum
Serifeew G_h1 bende 6+4 haftalık gebeyim 1 hafta önce verdim 144 çıktı bugün gittim 2817 çıkmış keseyi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışı oluşmuş mu bakalım dedi
G_h1 Serifeew bana da öyle dedi canım 5 haftalık gittim kese göründü 3 hafta sonra çağırdı kalbi için
demirrleydi_ G_h1 değer gayet normal ben 8 haftalıkken değerim 88 bin küsurdu değer yüksek diye ikiz gebelik olacak diye bişey yok
Merveee1447 2 gebeliğimide >10000 şeklinde öğrendim ve tek bebek ikiz değil bu değer sizin gebeliğinizin erken olmadığını gösteriyor