Selin_uludogan Kizlar selam 29. Haftamdayim ayaklarim cok sisti sirkeli su yaptim havaya diktim ama biraz rahatliyo sonra yine sisiyo benzer durumu yasayip cozum bulan varsa acil help me
petronix Selin_uludogan 30 haftalık oldum bende ev taşıyoruz yerleşiyorum davul gibi olmuş ayaklarım bi türlü inmiyor benimde öyle bol su ve yürüyüş yapın diyorlar. Son ay ilk kızımda 10 kat daha şişmişti ne terlik ne ayakkabı giyebiliyodum 😂
melsaanne Selin_uludogan ayakta çok kalınca da şişme yapıyor olabildiğince uzanıp ayaklarınızı da yukarı kaldırın bide su miktarınızı biraz arttırın
Selin_uludogan melsaanne ay valla napicagimi sasirdim hamilelikten cok bu ayak siskinligi beni yoruyo resmen
melsaanne Selin_uludogan biraz erken başlamış şişliğiniz ama havalarda sıcak ya onunda etkisi oluyor bence vücut susuz kalıyor maalesef
babymomdad_ Melickaya benim ellerim uyuşuyordu ödemden ve ayak bileklerim yana doğru çok şişiyordu bebekte de detaylıda sağ ve sol damarda direnç görünmüştü oda ben de protein kaçağına neden oldu ve yüksek tansiyonla iki gün önce doğuma alındım🥲