rbf11 Arkadaşlar üstteki pembe dün yaptığım test değerlendirdim alttaki ise bugün çıkan sonuç bugünü de değerlerdirmeli miyim yarın mı değerlendireyim yardımcı olur musunuz https://resmim.net/i/img-7965.TPQs1L
tahamommy İstersen değerlendir istersen çatlayınca değerlendirirsin canım, birde havuç ye güzelce çatlasın daha fazla büyümeden yarına çatlamış olur bence, akşam tekrar yap çatlamış olursa onuda değerlendir