bsrakkaya0 Birkaç gün önce Serklaj oldum kızlar 21+5 im Karnımda sertleşme var agrım yok Normal mi sertleşme olması daha küçük haftalarında da arada oluyordu ama şimdi serklajlı oldugum için tedırgın oldum
Cerokk Ben doktoruma sormuştum saatte 2-3 kere tekrarlayıcı olmuyoraa sorun yok demişti ama anlayamadım tam neden olduğunu üstttt bende tedirginim