1sen1ben1debebek ilk testim normal çıktı benim istemediler o yüzden ikinciyi.
Benim ailemde diyabete genetik yatkınlık da var o yüzden risk grubundayım ben de üzerinde daha çok duruyorlar bu yüzden. Kardeşim, annemde, amcamda var, halam diyabetten kaynaklı vefat etmişti. Durum böyle olduğu için ben yaptırırdım tekrar gerekseydi