meralima bu doktorları da anlamaso gerçekten zor, dahiliyeye görünceksiniz, ilaç vercek bir daha doğuma kadar kullanacaksınız bu kadar neden hemen korkutuyorlar, ben kullanıyorum daha doğuma kadarda kullanmam gerekiyor :) çevremdeki başka hamile tanıdıklarımda hep kullandı hiçbir sıkıntı olmadı çocuklarında