HaticeArCi byzblcm benim de 12. Hafta bebislerimizin pozisyon u benziyor. 🤭 Başı sağdaydı benimkininde. Benimkine Cinsiyeti için pek yorum yapan olmadi ultrason görüntüsü çok iyi değildi sanırım.
Gamzeahmet123 Happybebiss canım ben ordaki bebek bebeğimin pozisyonuydu o yüzden erkek hissettim ama bebek kesede sağ tarafta görünüyorsa erkek solda olursa kız diyolar