Seherr ikili teste geçtiğimiz cuma girdim ama sanırım devlet hastanesi olduğu için söylemedi bisey 😔 ben artık haftada 1 tane zıbın almaya karar verdim çünkü duramıyorum 🤭 kendi doktorum da biraz prensipli kendince 16dan önce söylemem diyor bakalım şuan 14 olduk 2 hafta sonra öğreniriz inşallah 🧡🧡