Bebeğimi kaybedeli 8 ay oldu daha öncede 2 kalp durması sonucu kaybetmiştim . Onlarda hiç ilaç kullanmamıştım . Bu sonuncuda ipne kullandım detaylıda akım kaybı görüldü sonra tansiyon yükselmesi gelişim geriliği ile 26 da doğum yaptım ama dayanamadı minicik bedeni . Bu arada tüm kontrollerimi yaptırdım doktorlar herşey normal görünüyor dedi ama ben korkuyorum tekrar olur diye galiba sonuncu preeklampsi diye geçiyor bu önlenebilir mi ☹️