Kızlar 22 haftalık oldum hâlâ isim bulamadık ya 😔 ilk kızımın adı Buğlem çok içimize sinerek koyduk erken haftalarda. Ama bu kızıma isim bulamıyoruz bir Aden Güneş dedik. Sonra adenin başka anlamıda varmış içimize sinmedi. Gökçe güneş diyor eşim oda çok uzun geliyor. Kızıma uyumlu olsun diye Eslem güneş dedik onada eşim eslemi beğenmedi. Güneşte de emin miyiz bilmiyorum. Allah rızası için üstüme isim atın 🤣şöyle yeni olmayan anlamı güzel . Asel Lina falan istemiyor çok var artık.