Annesii66 Ya sosyal medyada şu paylaşımları yapanları anlamıyorum insan kendini kötü hissetmiyor değil. Yok her sabah avokado üç çeşit peynir şu yeşillik bu yeşillik tamam ye ne diye bayrak ediyorsun? Ben çok fazla yumurta peynir yiyemiyorum mesela midem almıyor ilk kızımda her sabah yiyordum asla paylaşmıyordum belki başka bir hamile vardır midesi almıyordur diye hiç etik değil bence sizde her sabah avokadolu kahvaltı yapabiliyor musunuz yoksa ben mi anormalim🥴😂
kimebaktin4 Annesii66 fenolardan gına geldi bir kere avakodu yedim kızımada verdim o gündür bugündür yemiyoruz
minismom Annesii66 avokadosuz kahvaltıya oturmam her gittigim yerde isterim benim icin olmazsa olmaz 🤣😝 sunun tadını bi ben begenmedim heralde 😂😂
dedimolabilirrr Annesii66 ilk hamileliğimde inan ne bulursam evde onu yiiyordum 6 yıl önce avokado moda değildi bilmiyordum yani 😂 şimdi oğluma mecbur her sabah kahvaltı hazırladığım için ona ne yaparsam; genelde tost yiyor onu yiyorum bazen avokadolu sandivinç yaptığım da oluyor omlet yaptığım da oluyor değişiyor ama asla ben hamileyim şunu yemeliyim demiyorum hayat zaten çok pahalı bi de beslenmeyi mi dert edelim annelerimiz bizde zeytinden peynirden başka birşey mi yemiş her halimize bin şükür 😂
Budak41 Annesii66 ay hergün avokado yemek görgüsüzlük gibi geliyor zaten bana 😂 haftada 1 tane yemek yeterli demişti doktorum onu da günde çeyrek olarak yani 😂
dedimolabilirrr kimebaktin4 benim oğlum çok seviyor ama iyice olgunlaşmış avokadoyu limon, sarımsak, zeytinyağı ile eziyorum sonra ekmeğe sürüp üzerine kaşar, salam sandviç yapıyorum bu şekilde çok seviyoruz biz ama sade yenilmiyor bence
Minnakpopus Annesii66 bende beslenmeme çok dikkat ediyorum ancak hamilelikten öncede dikkat ediyordum yalnız bunu ele duyuru yapmaya gerek yok. herkes imkanı dahilinde dilediğini alır tüketir yer yemez bu kişisel bir durumdur.hergün avokado yemenin görgüsüzlük olduğunu değil hergün yediğim avokadonun yada ekstra başka lüks bişeyi paylaşmanın görgüsüzlük olduğunu düşünüyorum..Çok afedersin eskiler yediğini el değil hela görür derlermiş 🫣 hiç gerek yok böyle şeylere. İmkanın varsa alırsın yersin alırsın giyersin gezersin naparsan yap ancsk boy boy atılan resimler paylaşımlar bana hiçbir zaman inandırıcı gelmemiştir.
tahamommy Annesii66 instagramı bırak akrabalarıma bile hamile olduğumu söylemedim yani niye günlük yediklerimi oraya atayım ki bana da saçma geliyor milletinkine bakarken bile bunu niye atmış şimdi diyorum 😅 kahvaltı olayına gelince valla canım ne isterse yiyorum bazen kahvaltıyı cağ kebabı ile yapıyorum o da protein yumurtada protein 😅😅 önemli olan dengeli ve sağlıklı beslenmek
Annesii66 tahamommy ay valla o kadar haklısın ki bende gördükçe kendimi kötü hissediyorum çünkü arada benimde canım döner çekiyor 😂😂😂💆🏻♀️💆🏻♀️
Hashasim2020 İçerik üretiyorlar normaldir bence 2 kilo altın takıp halay çekenler asıl korkunç olanlar 🤓
myangelson Annesii66 sabahları kahvaltı tabağı hak getire ekmek arasına peynir koyup yediğim çok oluyor bazen de iyice açlık vurunca AA kahvaltı yapmadım ben diyip ekmek iemiriyorum 4 aylık bebem var 😂😂😂
Annesii66 myangelson hahahahah bende aynıyım sosyal medya da çok düzenli tabaklar görünce kendimi suçlamaya başlıyorum 🥲😂
Accountant Annesii66 avokadoyu hiç sevmiyorum bir insan onu nasıl beğenerek yer her gün yumurta yiyordum geçen biri bozuk çıktı ondan da tiksindim artık 🤢