gzeem1 Arkadaşlar 20 mayısta fetal DNA yaptırdım Eskişehir Osmangazi Üniversitesi genetik bölümünde ve sonuçlarım hala çıkmadı çok tedirgin oluyorum bu kadar uzun süren var mı aranızda? 4-5 hafta dediler 7. Haftaya girdim benim gibi olan var mı acaba
gzeem1 Simisu her gün arıyorum birkaç güne çıkar diyorlar iki haftadır ne zaman vermiştiniz kanı acaba
canssmom Bende 22 mayısta verdim esogü hasta portalına bakın yazmışlardı burda baktım hala bekleniyor gözüküyor benimde 6.hafta olmak üzere sonuç yok
gzeem1 canssmom bu kadar uzayacağını bilseydim yaptırmazdım çok uzun sürdü, birde birkaç yorum gördüm bu kadar beklettikten sonra yeterli DNA bulamayıp test tekrarı istiyorlarmış falan. Bu kadar uzaması normal mi bilmiyorum
canssmom gzeem1 onları bende okudum ama herkesinkini baştan isteyemezler bence sizin tarihten bizim tarihe bile 100 kişi vardır,siz aradığınızda ne söylediler ?
gzeem1 Eres26 valla e nabız esogü sonuç portalı falan her gün en az 15-20 defa bakıyorum 6 hafta bitti benim sonuçta mı sıkıntı var yoksa benimle birlikte yaptıranların hep böyle gecikti mi onu merak ediyorum
gzeem1 canssmom ben geçen hafta başında aradım birkaç güne çıkar dediler geçen perşembe aradım pazartesi en geç çıkar dediler pazartesi aradım bu hafta içi çıkar dediler iki haftadır her aradığımda birkaç güne çıkar dediler yani. Öyle öyle iki haftadır bekliyorum. Bizimle birlikte yaptıranlar hep bekliyor mu yoksa benim testimde mi bir sorun var ben onu merak ediyorum açıkçası
canssmom gzeem1 e nabızda tahlillerim kısmında 22 mayısta aldırdığım kan gözükmüyor bile benim sizde var mı ?
Eres26 gzeem1 portalda 3 kalem görünmeli En alttaki sonuçlandı yazdığı gün telefonuma mesaj gelmişti Yani hepsinde sonuçlandı yazması gerekmiyor
gzeem1 canssmom hayır ama burdan anladığım kadarıyla sonuç çıkınca e nabızda tahlillerim kısmına düşecek
Eres26 gzeem1 iki tanesi kani ilk verdiğim günün tarihi 3.su su tarihte başka bir kuruma gitmeyin burda tekrar giriş yapacağız dedikleri tarih
gzeem1 Eres26 bende de 1.si kanı ilk verdiğim tarih 2.si gitmediğim halde randevu açtıkları tarih acaba neden bende iki tane yanlışlık mı var