Sementa63 Kızlar kasık ağrılarımdan dolayı acile gidip kan ve idrar verdim enfeksiyon var mı diye beta HCG 15 bin çıktı sizce az değil mi
Talihkusu6666 Sementa63 benim bildigim 8 bin ila 20 bin arasinda normal sayiliyor bence gayet iyi. Doktorlar birsey demedimi orda?
ppmerlina Sementa63 kese görüldükten sonra beta takibi yapılmıyor ki. Yani önemli olan kesenin içinde bebek olması ve onun sağlıkla ilerlemesi Beta zaten belli bir zamandan sonra eskisi gibi 2 katı kadar artmıyor, çok daha yavaş artıyormuş
myangelson Sementa63 kese görüldükten sonra beta takibi yapılmaz sizin kalp atışı bile duyulmuştur, duyulur bu haftada geç döllenme olmadığı sürece. Beta değerini önemsemeyin. Artık ultrason ile ilerleniyor çünkü