Tüp bebek ile hamile kaldım 4 sene bekledim. Tam keseyi gördük 5.haftada kanamam oldu hastanede yattım. Düşük tehditi var diye 2 ay kalkmadan yattım. Bu sırada devamlı karın kasık bel ağrım oldu çok şükür bebeğim iyiydi. Tam herşey yoluna girdi vajinada batma hissettim doktora gittim herşey yolunda dendi. Bugün lekelenme ile uyandım kasılmarim varmış 20.haftadayım. iğne fitil verdi yine. O kdr korkuyorum ki bir şey olacak diye 30 haftadır diken üstünde yaşıyorum çok bunaldım rabbim evladıma sağlık versin