zlemceylan Kızlar 37+2 yiz. Ama böyle çok büyümüş gibi hissediyorum. Hareketleri daha az gibi normal mi bu durum acaba ?
zlemceylan Zarifokur benim sezaryan olacak dönmüyor kafa bir de kilo alımı da iyi gibi 38 haftalık olduk haftaya çarşamba sanırım doğum tarihimiz belli olacak