Kızlar 39+1 olduk ara ara sancılarım oluyor ama tam düzenli değil bugün doktoruma alttan muayne oldum biraz açıklığım var 1-2 santim birazda ben açıcam dedi bu hafta doğum olmazsa Pazar gel yatışını yapalım dedi 3 gebeliğim ikiside normal doğum oldu bu şekilde suni alıp kolay doğuran var mı