Deryarslan RecebinEsrasi Nasil da denk gelmiş ben İkra düşünüyorum kızımın ismini arkadaşlar da Duru diye seviyorlar siz ikisini bir🙃🙃kaç haftalık kızınız?
Melek1010 Asell2019 benimde kızım olsaydı Hafsa hüma koyacaktım ama eşimin tarafı trakyalı afsa üma diyecekleri için Vera olarak düşünmüştüm 😀
Melek1010 Cansu57 herkes tarafından telafuz edilmesi zor bi isim özellikle ilk okul çağında zor olabilir
RecebinEsrasi Cansu57 kesinlikle çok güzel bi isim cennet müjdelenen 10 kişiden biri peygamberimizin fedaisi oğlum olsaydı bende talha koyacaktım ebu talhanın hayatını araştır derim o zaman ne demek istediğimi anlayacaksın canım😌
Cansu57 Melek1010 telafuzundan değil de benimseyemedim bir türlü Huzeyfe ismini severim ama o çocuk için zor olur diyorlar
istkizannesi Melek1010 27 hafta canım 😂 ne kararsızlıklar yaşadıkk içim şişti inşallah son olur yahu😂