
Kızlar bugün kontrolüm vardı ama başka doktor baktı kendi doktorum izinde olduğu için kafa çevresini ölçtü kafasının bir tık büyük olduğunu söyledi doktorun bişey dedi mi dedi bana da öyle bişey söylemedi bu zamana kadar acaba ölçümlerde yanlış mı ölçtü çünkü 4 5 defa ölçmeye kalktı ya da büyük mü bu ölçüm normal doğum için