Arkadaşlar geçen sene 8 haftalık düşük yapmıştım epeydir korunuyorduk betam bu ay 20.6 gelmişti ama sağlıklı ilerlemedi kimyasala dönüştü.. sabahtan beri ağrılar içinde yerde sürünerek kanamam başladı bir an o kadar ağrım oldu ki lavabodan çıkınca yere yığıldım eşim sağolsun destek oldu etrafımda dönüyor ama böyle bir süreç geçirdiğim için çok üzüldüm.. eminim benim gibi bu durumu yaşayanlar vardır ama umudumuzu kaybetmeyelim mükemmel anneler olacağız inşallah