Meryemekrem 30+4 gittim pazartesi 1400 dedi. Biraz düşük kilosu dedi. Bel çevresi 10 gün geri dedi. Saglikla doğsunda allahın izniyle insaallh.
Gulsahseyreek Bhrcbk normal dedi doktor 3 hafta sonra yne gidicem bakalm 15 kilo aldım kendi kiloma fazla diyo sadece doktor
Bhrcbk Gulsahseyreek ben 20 günde 1 kg almısım hıc sorun etmedı bugune kadar zaten tuzsuz yıyorum sekerımde sınırda dıkkat edıyorum kılo almıyorum cok ama vucud sısıyo artık bırazıda sıskınlık bence
Esenhafsaduru 30+4 olduk ama randevumuz taaa 32. Haftamızda valla cok merak ediyorm bide büyüdük ya iyice 😍