Auri Kızlar selam Bugün indirimde bagi neo 2 bebek arabasını aldık Buna uygun puset olarak öneriniz var mı ? Bagi capsule , maxi cosi cabriofix ve avionaut cosmo arasındayız Bunların arasında önerebileceğiniz veya başka önerileriniz varsa çok sevinirim
lutka01 Auri biz baginin kendi pusetini bulamadığımız için joie chrome pebble pusetini aldık e bebekten çok uygun fiyata
Auri Ezgi3545 merhaba Evet aldık puseti de kendi markasından aldık bize güzel geldi Henüz kullanmadık ama arabanın sürüşü vs şok güzel Tavsiye ederim size de 🌸🤗
Ezgi3545 Auri hayırlı olsun güle güle kullanın 🥰 hangi renk aldınız? Ben de şimdi ona uygun puset bakıyorum 🙏🏻
Auri Ezgi3545 Merhaba Ben arabayı greyson aldım Tutma kolunun farklı olması hoşuma gitmişti Puseti de hb indirimlerinde sadece siyah renk daha indirimliydi onu aldık o yüzden Ama bence yakıştı uyumsuz durmadı 🤗
Auri selenaysenta hb indirimlerinde anlık arabayı 15 civarında yakaladık Puset de 4100 civarına düşmüştü o şekilde ayrı ayrı aldık Ama arabanın içinden puset için adaptör de çıktığı için sıkıntı yaşamadık Normalde de en uygun 21 gibi görmüştük set halinde
Ezgi3545 Auri benimki de bugğn geldi 🙏🏻😊 ama oturma yeri salladıkça çok kolay sallanıyor tentenin fermuarı açınca da gergin durmuyor sanki geriye doğru kendini çekiyor sizde öyle bir sıkıntı var mıydı?
Auri Ezgi3545 yok yok bizim de öyleydi başta Tam oturtunca düzeliyor Tenteyi de tam açtık biraz gergin beklettim ben düzeldi merak etmeyin🤗 Güle güle kullanın inşallah sağlıkla bebişlerimizi içinde görmek de nasip olur